quarta-feira, 11 de abril de 2012

Arteixo: non pagan ao personal de axuda no fogar.




Arteixo

Persoal de axuda no fogar denuncia que non cobrou a nómina de marzo

A "reorganización" de horarios é a única medida prevista polo Concello arteixán para mellorar a calidade do servizo . O Concello contratou o servizo en xaneiro por 580.000 euros

VIVIANA BURÓN | ARTEIXO/ La Opinión de A Coruña.

O persoal do servizo de axuda a domicilio de Arteixo denuncia que "a día de hoxe" (por onte) aínda non cobrou a nómina correspondente ao mes de marzo, pese a que o convenio colectivo estipula que o pago debe facerse efectivo nos catro primeiros días de mes, atraso do que informou onte por escrito ao Concello.
Esta demora súmase ás queixas dos traballadores polo "incumplimiento" do contrato por parte da empresa concesionaria e das súas "precarias" condicións laborais que, de continuar así, poderían conllevar (segundo anunciaron a semana pasada) movilizaciones.
A secretaria de acción sindical de Saúde Laboral e Protección Social de UGT Galicia, Mari Morais, alerta das "dificultades económicas" polas que atravesan "moitos" dos 33 empregados que integran o persoal.
Explica que esta situación agrávase debido a que teñen que utilizar o seu vehículo particular para desprazarse aos domicilios nos que prestan os servizos e algúns, por non poder pagar o carburante, víronse obrigados a acudir en bicicleta. Pese a que o Concello sostén que son problemas que nada teñen que ver coa Administración local, Mari Morais recorda que o Servizo de Asistencia a Domicilio Básico depende do Concello, aínda que estea gestionado por unha empresa privada, Galicia Saudable, adjudicataria do servizo desde o pasado mes de xaneiro por un importe de 580.000 euros anuais.
O persoal denuncia que desde fai un ano e medio non se dan de alta a novos usuarios pese a existir demanda e prazas suficientes. Con 120 usuarios, advirte de que hai unha lista de espera de 40 persoas, cifra que nega o Concello, que únicamente admite 20 persoas que, asegura, esperan polas valoracións de dependencia da Xunta. Asegura ademais que ningún usuario queixouse "por escrito" polas deficiencias que denuncia o persoal. "Son problemas dos traballadores", apunta.
En relación ao servizo de fin de semana e días festivos, ao que a empresa está obrigado e que nunca prestou, o Concello explica que está sumido na "reorganización de horas" para mellorar a "calidade" do servizo aínda que afirma descoñecer si existe demanda deste horario. O persoal esixe o rescate do servizo que, denuncia, reduciuse á metade desde 2010. "É unha licitación temeraria", sentenza Mari Morais.

Nenhum comentário:

Postar um comentário