A dirección das caixas presionou os seus traballadores para vender preferentes
Redacción | @prazapublica
“As preferentes son a nosa empresa; debemos estar totalmente convencidos do que vendemos, senón é que temos dúbidas sobre a nosa empresa"Así o adiantou esta tarde a emisora galega da Cadena Ser, que tivo acceso a documentación das antigas caixas que acabaron conformando Novagalicia Banco. “As preferentes son a nosa empresa; debemos estar totalmente convencidos do que vendemos, senón é que temos dúbidas sobre a nosa empresa", di outra das aseveracións ás que fai referencia a canle de radio, que destaca ameazas como estas que saían da dirección de Caixa Galicia.
Precisamente, a antiga caixa de aforros con sede na Coruña destacaba nunha desas comunicacións aos seus traballadores que as preferentes tiñan "unha importancia vital" para a empresa porque lle ía achegar á entidade "a solvencia necesaria". Así, e en abril de 2009, a dirección amosa a súa preocupación polo "parón sufrido na contratación" das devanditas preferentes e deciden presionar os directores das sucursais e os empregados para que incrementen as vendas.
Caixa Galicia repartiu un argumentario onde se indicaba que responder ante as dúbidas dos clientesAdemais, e tal e como destaca a Cadena Ser, nese mesmo ano e con dúbidas xa sobre a solvencia das caixas, a dirección repartiu un argumentario entre o cadro de persoal sobre as participacións preferentes. Incluso se aclaraban as respostas que habería quedar en caso dalgunhas preguntas. Por exemplo, á de por que Caixa Galicia paga un 7,5% de interese debíase responder que "se trata dun produto que premia a fidelidade" dos clientes.
"Por que emite agora a entidade participacións preferentes?". "Porque a caixa se anticipou ao desencadeamento da recesión mundial e non deixou de reforzar a súa solidez". Antes, en documentación oficial de 2003, Caixanova falaba das preferentes como "un produto de gran seguridade e alta rendibilidade". O obxectivo, segundo a entidade con sede en Vigo, é "colocalo en pequenas cantidades a un gran número de aforradores". Malia o "carácter perpetuo" das preferentes, pídenlles aos directores que digan aos clientes que poden recuperalo nun prazo de 15 días a través dun mercado secundario habilitado pola caixa para facer a devolución efectiva.
Nenhum comentário:
Postar um comentário